I Can't See My Dream
I Can't See My Dream
YOU+ME=LOVE
درباره وبلاگ


گاهی اوقات آرزو می کنم ای کاش تک پرنده عاشقی بودم که میان صدها هزار پرنده بتوانم به قله بلند سرزمین هستی برسم و پرواز کان نغمه سر دهم که... من شیدای عاشقانه تو را دوستت دارم به وبلاگ من خوش اومدید وبلاگ منو با نظرات زیباتون منور کنید ممنونم
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

_سلام آقا ببخشید اینجا چه خبره؟؟

_مگه نمیبینی عروسیه دیگه

_وای خدا دوماد کیه؟؟

_من چه میدونم.ایناها اینم ماشینه عروس خانومو شادوماد...

_آقا گوشیتو میدی تماس بگیرم؟؟

_بیااا.بفرما

_مرسی

_جانم؟؟

_واسه کی میمردی؟؟بیا که عزادار شدی

شلوغ پلوغه کوچه...دارم میمیرم انگار

بازیه گل یا پوچه...بازی گل یا پوچه

گلم عروس مردم...دوماد پوچیه من شد

لباس عروس امشب...به قامتم کفن شد.به قامتم کفن شد

خطبه ی عقدت شده...رحمن و یاسین من

خطبه ی مرگ منه...عاقد نخووووووون جون من

مهریه یه رفتنت...منم من جنازه

عروس خانوم وکیلی ...اجازه بی اجازه.اجازه بی اجازه

صدای بله ی تو...فریاد تسلیممه

سند ازدواجت...برگه ی ترحیممه.برگه ی ترحیممه

***********************************

تابوت غم برا من...آغوش اون برا تو

چی به سر من اومد؟؟؟خدا بگو گلم کو.خدا بگو گلم کو؟؟

یه کاسه آب و قرآن...آینه ها شکسته

یه سمت ماشین عروسو...یه سمت تابوت خسته

بازیه ما تموم شد...گل توی دست اونه

یه مشت گلهای پرپر رو قبر من میمونه..رو قبر من میمونه

برای دانلود کلیک کنید

کیفیت:320 کیلو بایت

منبع:www.majidalipoor.com

مجید علیپور-عروسی یا عزا

 

 

برای دانلود کلیک کنید

 

دوستتون دارم

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيوندها



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 790
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]